
De administratie is voor een zelfstandige ondernemer vaak een mindere taak. Het is vaak ingewikkeld en tijdsintensief. Gelukkig is het mogelijk om je administratie te automatiseren met het SnelStart-systeem. Met SnelStart hoef je geen boekhouder te zijn en heb je meer tijd over voor andere belangrijke zaken. We leggen je even kort uit wat het systeem kan, zodatje kunt beslissen of dit het systeem is wat jou verder kan helpen.
SnelStart is een systeem dat boekhouden gemakkelijk maakt door je administratie voor je te automatiseren. Het zorgt er voor dat jij snel je administratie hebt gedaan, zonder dat jij enig verstand moet hebben van boekhouden. Ook geeft dit programma je altijd direct inzicht in jouw financiële situatie. Het maakt boekhouden overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Zo kun je met de inzichten van het programma groeien en in de toekomst de beste beslissingen maken om alles uit jouw onderneming te halen.
SnelStart helpt ondernemers al 40 jaar lang hun administratie te vergemakkelijken, waarbij de gebruiker altijd centraal heeft gestaan. Ze vinden persoonlijke aandacht, veiligheid, gemakkelijke oplossingen en het bieden van echte waarde belangrijk. Zelf zijn ze ondernemend en staat behulpzaamheid en betrouwbaarheid centraal.
Ze bieden pakketten voor de ondernemers, maar als je al boekhouder of accountant bent, hebben ze ook de oplossing voor jou. Als ondernemer heb je in slechts 7 stappen jouw boekhouding geautomatiseerd.
Aan het twijfelen of jij met dit boekhoudprogramma aan de slag wilt? We zetten even kort de voordelen van dit systeem voor je op een rijtje:
Boekhouden hoeft niet moeilijk te zijn. Al je cijfers in gewone-mensen-taal. Er is een pakket voor elk type bedrijf.
De SnelStart Digitalge Brievenbus: nooit meer dozen vol bonnen en facturen En je kunt nog veel meer automatiseren.
Eenvoudig online samenwerken met je boekhouder of accountant en makkelijk te koppelen met andere softwareprogramma's.
Ben je al een tijd op zoek naar het gemakkelijker maken van je boekhouding, maar weet je niet welk programma je hiervoor wilt gebruiken? We leggen je graag uit waarom je dit systeem misschien bij jou past.
Omdat met dit systeem de gebruiker centraal stelt, kun je kiezen uit wel 5 pakketten. Zo is er altijd een juiste optie voor jou. Hieronder staan de mogelijkheden:
Daarnaast is er ook een speciale samenstelling voor wanneer je als accountant gebruik wilt maken van het systeem.
Of je nu een startende ondernemer bent of een accountant, er staan meer dan 60 medewerkers klaar die je maar al te graag helpen. Je staat er dus absoluut niet alleen voor. Daarnaast is het ook gemakkelijk om eventueel samen te werken met je boekhouder en kan het programma aan verschillende andere software programma’s gekoppeld worden. Dit allemaal om het gebruik voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Naast dat het systeem te koppelen is aan meer dan 100 andere software programma’s (bijvoorbeeld die van je bank) is het gebruik van de software zelf zeer overzichtelijk. Via het handige dashboard blijf jij op de hoogte van de meest belangrijke en accurate cijfers van jouw bedrijf. Zo kun je deze dagelijks in de gaten houden en zo belangrijke beslissingen nemen om jouw bedrijf razendsnel te laten groeien en het optimale eruit te halen. De handige grafieken laten namelijk zien hoe jouw bedrijf, je cijfers en je omzetten zich ontwikkelen. Dit kun je dus gemakkelijk zelf, zodat je geen geavanceerde strategische tools nodig hebt!
Je hebt ook beschikking over een digitale brievenbus. Zo kun je bonnen via de app toevoegen en facturen via de mailbox uploaden. Je boekhouder verwerkt zo alles en verzorgt de aangiftes voor jou. Kun je ook extra hulp gebruiken bij het versturen van je facturen? Geen enkel probleem. Via de app of de computer verstuur je ze gemakkelijk en zoveel je wilt. Met de bankkoppeling kun je daarbij ook direct zien wanneer jouw klant heeft betaald.
Overweeg je om gebruik te maken van SnelStart, dan kun je het programma 30 dagen gratis uitproberen. Zo weet je precies of dit bij jou past. Twijfel je welke pakketten bij jou passen? Dan kun je altijd vrijblijvend contact opnemen met de klantenservice, zij helpen je maar al te graag. Zo kun je zorgeloos starten met het automatiseren van je administratie en heb je meer tijd en overzicht om jouw bedrijf te laten groeien.
Ben je benieuwd naar andere mogelijkheden? Bekijk dan hier onze boekhoudprogramma pagina!